lunes, 2 de abril de 2012

JAVIER, BON COMENÇAMENT

No hi ha res millor que començar l'any guanyant.
Així ho ha fet el triatleta gallec, Javier Gòmez Noya, en la primera prova de l'any als E.E.U.U de trialtló " Nautica South Beach" de Miami.
El català Francesc Godoy ha fet també un bon començament, al ficar-se entre els 5 primers.

Recordo que els grans rivals de Javier son el germans Brownlee, campió i subcampió del món de triatlo, bonica lluita que ens espera durant tot l'any.


Pda - Fora les lesions.    David Ferre Folch

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.