Páginas

martes, 11 de diciembre de 2012

OBJECTIU SANT SILVESTRE REUS

Després d'un estiu amb les seves petites parades obligades, però molt esparançador de cara el 2013, aquesta tardor, m'ha portat a la realitat. Ni soc, n'hi he de petendre fer els mateixos temps que feia abans. Dit això i donant un parell de passos enrera, en la preparació per la proxima primavera, tornaré a posar-m'he objectius a més curts terminis, i el primer objectiu que tinc en ment, és participar a la Sant Silvestre de Reus, que demà mateix començaré fent un entreno basicament trotant, per veure i sentir com reacciona el cos, el divendres uns ejercicis de tècnica i acabant fent també un petit entrenament de velocitat.

Dintre de la preparació d'aquests 19 dies, em presentaré a la sortida d'un altre cursa, la cursa de la Marato de TV3, per tres motius:

- El primer, és perque el que tenía entre mans el día 16 de desembre, era estar a Salou, cosa que ara és molt precipitat ser'hi.
- El segon, pel sol motiu de participar'hi, faig el que m'agrada i al mateix moment ajudo amb un petit donatiu contra la lluita del cancer.
- I el tercer, però el segón amb importancia, és que podem dir que després de la cursa de Tarragona, la decadencia anat sempre cap abaix, i fent la mateixa cursa, és com si fes un resert de sortida, per tornar a començar, i reprende el camí, on ho l'havía deixat. I també sabré exactament com estic fisicament, podem'he comparar amb l'altre cursa i veure els segons i no minuts espero, que he perdut.


PDA- Fora les lesions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.