No hi ha res millor que començar l'any guanyant.
Així ho ha fet el triatleta gallec, Javier Gòmez Noya, en la primera prova de l'any als E.E.U.U de trialtló " Nautica South Beach" de Miami.
El català Francesc Godoy ha fet també un bon començament, al ficar-se entre els 5 primers.
Recordo que els grans rivals de Javier son el germans Brownlee, campió i subcampió del món de triatlo, bonica lluita que ens espera durant tot l'any.
Pda - Fora les lesions. David Ferre Folch

No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.